Onko erinomainen asiakaspalvelu sinulle sydämen asia? Löytyykö sinulta aitoa intoa kehittyä asiakaspalvelijana ja sukeltaa työeläkevakuuttamisen monisyiseen maailmaan? Tilaisuutesi on tullut! Haemme nyt asiakasneuvojaa palvelemaan Elon asiakkaita YEL- ja TyEL -vakuutusasioissa.
Asiakasneuvojan tehtävässä työpäiväsi koostuvat työnantaja- ja yrittäjäasiakkaiden monikanavaisesta asiakaspalvelusta, joka keskittyy eläkevakuutus- ja maksuasioiden neuvontaan puhelimessa ja chatissa. Lisäksi vastaat asiakkaiden muihin kirjallisiin yhteydenottoihin. Keskeinen osa työtäsi on myös Elon kumppaneiden asiakaspalvelu.
Tulet työskentelemään YEL ja pienet TyEL asiakkaat -toiminnossa osana Vakuutukset-yksikköä, jossa työtehtäväsi painottuvat yrittäjäasiakkaiden eläkevakuutusasioiden hoitamiseen. Tehtävät ovat vaihtelevia ja monipuolisia; pääset kattavasti tutustumaan eläkevakuutusasioihin ja auttamaan ja tukemaan asiakkaitamme niihin liittyvissä kysymyksissä. Oman toiminnon töiden lisäksi osallistut aktiivisesti myös yksikön muiden toimintojen töihin.
Odotamme hakijoilta kokemusta monikanavaisesta asiakaspalvelutyöstä ja sen myötä kykyä ymmärtää asiakkaan odotuksia ja hoitaa vaativiakin asiakaspalvelutilanteita. Hyvä ruotsin ja englannin kielen taito on toivottavaa.
Työtehtävä on määräaikainen joulukuun 2024 loppuun saakka. Toivomme, että voit aloittaa työt heti vuoden 2024 alussa.
Kiinnostuitko? Haluaisitko liittyä joukkoomme ja kasvaa asiakaspalvelun ja eläkevakuuttamisen ammattilaiseksi? Kuulemme sinusta mielellämme! Haethan tehtävään viimeistään 30.11. mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnon esihenkilö Eva Mäkelä, puh. 050 493 5197.
Määräaikainen
-
Espoo
hybridi
Alempi Korkeakoulututkinto
Espoo
Saat vinkkejä työnhakuun, pysyt ajantasalla uusimmista työnantajista sekä kuulet ensimmäisenä tapahtuman työpajoista.
Uutiskirjeemme tilaaminen kannattaa!
Puhelinnumero: 045 635 3562
contactforum@contactforum.fi
Hämeentie 157, 5krs
00560 Helsinki